Contact

Voor vragen over de welstandsnota of om een afspraak met de Welstands- en Monumentencommissie te maken kunt u contact opnemen met de afdeling Monumentenzorg & Welstand.
De afdeling Monumentenzorg & Welstand is een onderdeel van de Dienst Stedelijke Ontwikkeling van de Gemeente Den Haag. Zij ondersteunt de Welstands- en Monumentencommissie administratief, inhoudelijk en secretarieel bij haar advieswerk. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor het welstandsbeleid en de communicatie hiervan.

Openingstijden
Het secretariaat van de afdeling is telefonisch bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 15.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 11.30 uur.

Bezoekadres
Het secretariaat van de afdeling is gehuisvest in het stadhuis, Spui 70 in Den Haag, en is alleen op afspraak te bezoeken.

De Welstands- en Monumentencommissie vergadert tweewekelijks op woensdag in het stadhuis, Spui 70 in Den Haag, kamer C01.09. De vergaderingen zijn openbaar en kunnen vrij bezocht worden. Mocht u de commissie willen spreken, dan dient u een afspraak te maken via het secretariaat van de afdeling.

Postadres
Postbus 12 655 2500 DP Den Haag

Contactgegevens
Telefoonnummer: (070) 353 43 66
E-mail: welstand@denhaag.nl

afdrukken